تامین کالا و لوازم جانبی المنت

ما تامین کننده المنت های حرارتی و قطعات جانبی آن هستیم

نوین المنت آسیا با سابقه بیش از دو دهه در عرصه تولید انواع المنت های حرارتی در کشور و مشاوره برای طراحی و تولید المنت های حرارتی برای خط های تولید صنعتی بزرگ و کوچک، تامین کننده انواع المنت های حرارتی و قطعات جانبی آن ها در کشور می باشد و نقش مهمی در زنجیزه تامین الن قطعات صنعتی در ایران بازی می کند.

در ادامه شما می توانید انواع دسته بندی المنت های حرارتی را مشاهده نمایید و المنت مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

دسته بندی انواع المنت های حرارتی

مزایای استفاده از زنجره تامین نوین المنت آسیا

اطمینان از کیفیت محصولات

تمامی محصولات نوین المنت آسیا با تست و رعایت استاندارد های ویژه تولید و تامین می شود و شما می توانید با خیال راحت به کیفیت محصولات ما اعتماد کرده و کیفیت صنعت خود را به ما بسپارید.

۱

تامین سفارشی قطعات

یکی از خدمات برجسته نوین المنت آسیا، طراحی و تولید سفارشی المنت حرارتی مطابق با نیاز و کاربرد المنت در دستگاه های خط تولید صنایع است. پس برای تامین المنت های حرارتی دستگاه های خارجی و وارداتی خود، نیازی به سفارش به خارج از کشور ندارید و می توانید مدل دستگاه و قطعه ای که نیاز دارید را به تیم طراحی و تولید نوین المنت آسیا سپرده و با قیمت تمام شده کاملا مناسب خط های تولید خود را فعال نگه دارید.

۱

تامین قطعات یا ملزومات جانبی المنت های حرارتی

ملوزمات جانبی المنت های حرارتی دامنه گسترده ای از قطعات را شامل می شوند، از جمله المنت تسبیحی، سرامیک المنت شیاردار، انبر برقی، ترمینال سرامیکی و... که همگی آن ها در نوین المنت آسیا قابل دسترس هستند.

۱

همین حالا از زنجیره تامین ما برای صنعت خود استفاده کنید